пʼятницю, 5 лютого 2010 р.

Дистанційна освіта

У країнах Заходу все більш популярною стає "віртуальна" освіта - сучасна форма заочного навчання. Учні, що не мають можливості відвідувати заняття із-за віддаленості від школи або інвалідності, навчаються через інтернет, не виходячи з будинку. Після державного іспиту вони отримують законні атестати.

З 1 вересня 1999 року в Росії також почала працювати офіційна віртуальна середня школа. Її учні зможуть отримати атестат про закінчену середню освіту.

З 1983 року в США почалася реформа системи освіти. У університеті штату Колорадо вчиться 400 000, а в Каліфорнійському університеті - 500 000 студентів. У цих учбових закладах студенти спілкуються з викладачами і кафедрами за допомогою комунікаційних мереж.

В Росії першим перейшов на новий метод навчання Московський державний університет економіки, статистики і інформатики (МЕСИ). Завдяки цьому прийом студентів в рік зріс з 500 до 5000 в рік. У результаті їх загальне число досягло 40000 і перевищило число студентів МГУ. У МЕСИ створено вже 100 електронних підручників, а викладачі спілкуються із студентами по E-mail і навіть в режимі on-line. При цьому кожен студент має можливість самостійно вибирати 50 дисциплін, що дають право на здобування вищої освіти.

Інформаційна мережа гратиме головну роль в процесі навчання. Вона здатна об'єднати праці і здібності кращих викладачів і лекторів. Шкільні вчителі і викладачі вищих учбових закладів зможуть використовувати їх матеріали в своїй роботі. Школярі і студенти дістануть можливість вивчати їх в інтерактивному режимі.

Сьогодні далеко не кожна людина може здобути освіту в таких елітарних університетах, як Кембрідж, Оксфорд, Сорбонна або Гарвард - хоч би по матеріальних міркуваннях. З часом розвиток інформаційної мережі дасть цю можливість будь-якому учневі, незалежно від рівня достатку його самого або його батьків. Інформаційна мережа створить рівні можливості здобування освіти для всіх охочих вчитися. Вона стане для них своєрідним домашнім
вчителем.
Джерело:http://www.ua5.org/

1 коментар: